30/01/2012

Khas Buat Sambutan 40 Tahun RELA! - Pusat Simulasi Menembak KBS @HishammuddinH2O @ShaberyC



Pusat Simulasi Menembak Belia Anti Jenayah telah ditubuhkan supaya Skuad Muda Rela dapat berlatih dan meningkatkan kemahiran menggunakan senjata serta menembak dengan baik. Inilah peluang paling baik untuk semua belia di Malaysia tanpa mengira bangsa untuk berkhidmat bersama RELA dan dapat mempertingkat satu lagi kemahiran dalam diri.

Tahniah diucapkan kepada Kementerian Dalam Negeri dan Kementerian Belia & Sukan kerana berjaya membuat gabungan gerak kerja yang kini tidak lagi bekerja dalam ruang 'silo' masing-masing. Benar cabaran YAB Perdana Menteri telah disahut oleh kedua kementerian itu dalam membentuk tranformasi kerajaan yang mampu menjana kemajuan dalam mencapai status negara maju.

Apapun jangan lepaskan peluang untuk merasai sendiri simulasi menembak dan jangan lupa untuk menyertai RELA jika berminat.

Baca juga di 1Peluru

K7L : Anak muda yang suka pada cabaran boleh sertai RELA..boleh main tembak-tembak!..disamping bersedia berkhidmat untuk negara..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk