12/01/2012

Pengikut Nik Aziz Insaf Lepas Tengok Video Ini?



Persoalan mengenai perkara me'nabi'kan seseorang sebenarnya telah disoal oleh rakan Keris semalam ketika kami dalam perjalanan pulang ke rumah setelah selesai menghadiri majlis keramaian. Beliau bertanya kepada saya." Keris, pasal ada ustaz kata nik aziz nabi tu macamana ya?. Kita ada hak ke nak tentukan? Ish takkan tinggi betul darjat seorang pemaki tegar dalam ceramah". Maka Keris jawab tunggulah hari ini, Keris cari jawapan dalam satu konteks yang mudah orang fahami. Lihat video dibawah :


Pelik dan sangat hairan, dengan membawa diri serta parti politik,demi undi dan pengaruh, sanggup membuat segalanya asalkan setiap satu yang dilakukan berpihak kepada mereka.Salah tetap salah. Pas melacurkan agama, mereka sudah lupa dengan amanat Ustaz Fadzil Nor. Anda boleh baca apa Ustaz Fadzil Nor kata di SINI.

K7L : Sudah-sudahlah cari dosa, akhirat nanti nak kena jawab..jangan lupa benda tu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk