07/01/2012

Demo #UPSI - Dr Norvandri Buatkan Wartawan Pembangkang Terkesima?

Seperti yang diberitahu kepada saya oleh blogger Double-Y, cubaan 'Candle Vigil Light' yang ingin dilakukan di USM telah berjaya dipatahkan. Kemudian satu perbincangan ala-ala 'meja bulat' diantara Dr Norvandri dengan beberapa wartawan berlaku. Baca apa yang dilaporkan tentang kejadian itu oleh mereka :

Saya cuba membawa Dr Novandri dan pemuda Umno yang hadir untuk bercakap soal pokok – kalau tak ada permit sekalipun dalam mana-mana perhimpunan rakyat (termasuk mahasiswa), apakah polis dapat lesen untuk belasah rakyat?

Perbincangan ini ditolak dengan pelbagai dalih.

Saya bertambah terkejut apabila Dr Novandri dalam nada yang bebal berkata, “I’m Doctor, you know…I’m Doctor, you know…I’m Doctor, you know…”

Kah kah kah Maaf lah saya kerana ketawa bersama kawan-kawan yang lain.

Tak patut saya ketawa kepada Dr Novandri.

Dr yang profesional di klinik pun, kalau pesakitnya berbeza pendapat dengan konsultasi perubatan yang disampaikannya sekalaipun, Dr berkenaan tak boleh kata, “I’m Doctor, you know” kah kah kah


Selesai baca?. Cuba teliti video dibawah dan beritahu Keris waktu bila mereka ketawa?. Terkesima dan tergagap-gagap menjawab adalah!



K7L : Nak tutup malu sendiri..pi tuduh orang lain tak betui pasai apa?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk