13/01/2012

Team Media Kedah Mengamuk Di Utara?





Mc ada terbaca artikel di satu blog pro Pas Kedah. Kiranya blog depa yang ni la paling power. Mengegarkan kepimpinan UMNO Kedah suatu ketika dahulu. Dulu laa.. cerita lama boleh simpan. Dulu pun polis pakai seluar pendek, sekarang dah smart.. ala-ala korporat.

Bab UMNO Kedah takdak isu nak serang Pas Kedah ni, Mc takmau ambil peduli sangat pun. Sebab UMNO Kedah bukan peduli kat blogger macam kami ni. Kami bergerak, buat kerja semua sendiri. Kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.

Sebab tu Mc wujudkan Team Media Kedah (TMK) yang di bantu oleh UMB Pusat. Harap UMNO Kedah bantu, sampai kiamat pun takdak apa.

Mungkin ada blogger Kedah yang dibantu oleh UMNO Kedah, tapi Mc tak nampak pun blogger ni buat kerja. Mc pun taknak tuduh sapa-sapa, tapi mungkin ada. Itu rezeki dia, dia punya pasal la.




Tapi bagi Mc, perjuangan untuk membongkarkan dan menyelongkar perangai busuk semasa pentadbiran Pas Kedah LANGSUNG UMNO Kedah tak pernah bantu kami geng TMK ni.

Kalau ada sesiapa yang CLAIM kata kami ni blogger UMNO Kedah, sorry to say.. its not!

Blog Kedah Ke KL, Media Kedah, Medan Tempur Kedah dan Melayu Kedah Terakhir adalah ahli TMK yang diwujudkan sendiri oleh Mc dan rakan-rakan.


SAMBUNG BACA DI SINI


K7L : Aiyooo..awat cek marah2 ni...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk