14/01/2012

200 Penyokong PAS Mengamuk Di Gombak!

Sedang Keris bersama rakan mendengar taklimat, Keris diajak oleh seorang rakan ke kawasan Gombak. Bermain difikiran apakah yang sedang berlaku disana sehingga kelam-kabut Keris diheret kedalam kereta. Rupanya satu berita baik tedapat di sana.


Melalui maklumat, seramai lebih kurang 100 orang penyokong PAS sejati telah menyerahkan borang UMNO. Mereka berkata bahawa kekecewaan terhadap pemecatan Dr Hasan Ali menjadi punca utama. Mengikut kata salah seorang daripada mereka En Ahmad Rezaien, mereka merasakan perpecahan didalam PAS serta perjuangan yang seakan lari daripada landasan membuatkan mereka membuat keputusan menyertai Parti UMNO yang jelas dengan perjuangan Islam, Melayu dan Malaysia.


Sebenarnya mereka yang terlibat penyerahan ini adalah mereka yang bertanggungjawab sebagai jentera perang saraf lebih daripada 8 tahun. Borang-borang tersebut akan diterima oleh Ketua UMNO Gombak, Haji Rahim Kamarudin.


K7L : Nantikan laporan penuh dan video temuramah bersama mereka yang menyerahkan borang..depa dah sedaq, hangpa camna?


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk