10/01/2012

Rumah Teres RM35,000 Sahaja, Kat Mana?



Ya benar! Ini bukan berita palsu. Rumah teres di atas dibina dan dijual dengan harga hanya RM35,000! Dan kedudukan taman perumahan tersebut yang berada di tepi pantai sebuah pulau peranginan menjadikan berita ini bertambah menarik.

Tentu ramai yang tertanya-tanya, di manakah pulau yang dimaksudkan ini? Tidak lain tidak bukan Pulau Pangkorlah jawapannya. Tetapi buat yang mengumpul hartanah sebagai sumber pelaburan, dukacita dimaklumkan bahawa rumah-rumah tersebut hanya dijual kepada orang Pangkor yang miskin sahaja!


Inilah bukti komitmen Kerajaan BN Perak yang diterajui oleh Datuk Seri Dr Zambry untuk terus membela rakyat, terutamanya mereka yang dari golongan berpendapatan rendah. Kami hendak tanya kepada MB-MB Pakatan yang lain, pernahkah mereka terfikir untuk menyediakan kediaman yang selesa sebegini pada harga sebegitu rendah kepada rakyat miskin yang mengundi mereka ke tampuk kuasa dahulu?!! Yang kita dengar saban hari, orang miskin kena halau dari kampung lagi ada.

* Dr Zambry bukan setakat mengusahakan projek perumahan rakyat seperti ini, malahan beliau turut telah menyelamatkan sebuah kampung PAS daripada dirobohkan oleh seorang tuan tanah DAP! Untung orang Perak.

-Kritis Online-


K7L : DS Zambry tidak dapat sokongan rakyat DUN Pangkor?. Nantikan video ekslusif tidak lama lagi.

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk