09/01/2012

#fitnah2 #bebasAnwar901 - Ceramah Anwar KSS - Mana Chegubard ?

Keris datang bersama rakan blogger Mctheory, MTK dan A.Ringo. Maaf jika gambar kurang jelas kerana pergerakan kami agak terhad dan atas dasar keselamatan kami terpaksa duduk di kawasan belakang. Mari lihat apa jadi ketika kami mendengar penipuan mereka :


Tian Chua berucap dan menghamburkan hasutan ajakan ke jalanan.



Fadiah Nadwa yang merayu simpati dengan epilog sedihnya.



Muka-muka yang rela ditipu.



Giliran Shamsul Iskandar berbohong.



Tian Chua menyeru orang yang datang supaya tidur di padang tersebut sedangkan dia elok tidur hotel.



Pak Samad yang masih dibuai mimpi Anwar. Keris sedih melihat dirinya yang sedang dipergunakan puak PR.


Kedatangan Anwar di sambut pencacai-pencacainya..



Anwar baru sampai dari rumah.



'Wajib tidak bersalah' itu yang diucapkan Anwar, tanda dirinya sudah goyang jika keputusan tidak memihak kepadanya.


 
Anwar get ready nak menipu di Kg Pandan pula.

Ini laporan daripada Mctheory yang bersama dengan Keris serta rakan-rakan tadi : 

Sambutan ceramah pra 901 ini pada mulanya hanya 2000 lebih orang. Kemudian semakin bertambah dan akhirnya anggaran dalam lingkungan 5000 orang. Walaupun ada blogger pro Pakatan kata jumlahnya 10,000 orang, bagi Mc, blogger tu penipu besar. Korang boleh tengok sendiri sambutan tu dalam gambar di atas. Yang hadir paling kuat pun dalam anggaran 4000 orang sahaja.

Isu yang dibawa biasa-biasa. Fadiah Nadwa tak sudah-sudah dengan cerita Mahasewelnya. Mat Sabu dengan cerita teringin nak jadi perdana menteri dan anti UMNO. Sam ketot, takdak kerja lain, menghasut dengan sentimen anti polis dan anti kerajaan.

Sasauan negara A. Samad said, merepek pasal melayu pembohong dan puisi yang entah apa-apa entah, Tian Chua pulak dengan semangat reforbasinya, dan mengajak hadirin ceramah supaya tidak balik untuk tidur disitu dan berkumpul pagi besok. Sedangkan dia sendiri pun tidur hotel, tapi ajak rakyat tidur tepi longkang dan atas jalan. Macam tu ka pemimpin rakyat?

Wan Azizah dengan cerita sedih tahap lapuk, mengenai suami peliwatnya yang tersayang. Manakala hero peliwat malaya, si Anwar mula-mula naik pentas dah mengaku tak bersalah dan kerana takdak bukti, sedangkan dalam mahkamah bacul, alibi pun takdak. Lagi dok menipu penyokong dan pencacai Pakatan.

Namun cara Anwar berceramah tadi, beliau seolah-olah tahu bahawa beliau akan dipenjarakan jika di dapati bersalah. Cara itu hanya orang yang bersalah saja yang akan bercakap begitu.

Namun dalam masa yang sama, Anwar terus yakin dapat menakluki Putrajaya, walaupun tanpa dirinya didalam perjuangan Pakatan Haram.

Bagi Mc, hadirin yang datang ini hanyalah untuk mendengar wasiat terakhir Anwar, sebelum beliau disumbatkan ke penjara Sungai Buloh. Kerana, selepas Anwar mengundurkan diri, separuh daripada hadirin yang datang turut serta pulang. Ini bermakna, mereka yang datang ni bukan semua penyokong tegar Pakatan dan hanya mahu mengikuti perkembangan semasa.

K7L : Kesian Izzah sebab masa dia nak berucap..semua pakat ramai-ramai blah dari Kelab Sultan Sulaiman. Pathetic Loser kot Izzah ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk