17/03/2018

Gerakan 3M Yang Sentiasa Gagal Jatuhkan Najib! #KekalNajib



Fenomena gerakan jahat paling suey untuk menjatuhkan insan bernama Najib. Akhirnya gerakan sejak 2014 itu tidak jauh mana perginya sehingga menampakkan bingungnya akal dan kekacauan jiwa kerana orang yang nak dijatuhkan itu makin selesa, malah mengukuhkan kerjanya, malah semakin kuat.

Sejak operasi code name dengan hastag #UndurNajib bergema gah pada awal 2015, satu persatu strategi jahat digunakan untuk menjatuhkan Najib supaya tahun 2015 itu tahun last Najib menjadi Perdana Menteri.

Begitu angkuh mengugut, membuat persepsi, malah paling nakkaharom membayar media luar dengan mewujudkan persepsi Najib ini korup.

Kemahiran Mahathir dalam urus propaganda jahat sudah berjalan dengan lancar.

Namun, matlamat tidak akan menghalalkan cara. Satu persatu dilibas tepat kembali kepada golongan pengkhianat dalam UMNO selepas itu.

Sehingga kepala pengkhianat seperti Mukhriz dan Muhyiddin terjelepuk kaku kerana gerakan #UndurNajib nampaknya tidak langsung berjaya.

Sumber : Headbomb

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk