18/09/2013

Bila Pelajar UIAM Diajar Oleh WUFI Untuk Jadi Biadap? @IIUMOnline




Semalam TPM telah melawat UIAM atas satu urusan ingin bertemu dengan pelajar-pelajar UIAM. Namun begitu kumpulan mahasiswa pro pembangkang UIAM, WUFI telah mula menunjukkan kebodohan diri masing-masing yang mengedarkan risalah yang tidak sepatutnya.



Keris rasa WUFI (We Unite For Islam) itu sudha wajar ditukar kerana segala gerak geri mereka tidak mencerminkan penyatuan Islam malahan mereka memberi gambaran Islam itu suka berpuak-puak. 

Nanti bila tiba masa Keris akan cerita pasal WUFI dan mengapa mereka ini tidak wajar. Di sini Kkeris kongsikan artikel Keris Pusaka berkenaan tindakan biadap dan tidak bermoral :

Pada hari ini,Universiti Islam Antarabangsa Malaysia Gombak akan menerima kedatangan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Dato' Hj Muhyiddin Hj Mohd Yassin yang akan tiba sekitar jam 1 tengahari.Pelbagai persiapan telah pun diatur untuk menerima kunjungan hormat TPM yang juga Menteri Pendidikan 1 yang akan mengadakan pertemuan dengan pelajar-pelajar UIAM .

Tetapi,agak menyedihkan dengan sikap kurang ajar dan tidak sesetengah pihak yang tidak senang dan cuba menghasut pelajar-pelajar untuk tidak menghormati kehadiran TPM ke UIAM. Dengan menggelarkan TPM sebagai "TPM 20 sen" membuktikan inilah akhlak WUFI yang melaungkan Islam dibibir tapi hatinya penuh hasad dan khianat.

Pelajar-pelajar taksub akan sentimen politik seperti wajar diambil tindakan oleh pihak universiti agar perkara seperti ini tidak berlaku lagi .Mohon jasa baik Presiden UIAM Tan Sri Dr. Rais Yatim dan Rektor untuk melihat isu ini dan mengambil tindakan susulan menurut undang-undang univerisiti


Sumber : Keris Pusaka

K7L : WUFI patut tukar jadi WLFA iaitu We Lie For Anwar!

10 ulasan:

  1. WUFI tidak menghargai kerajaan yg telah memberi bantuan utk pelajar menuntut di menara gading.Hairan juga kenapa ada jenis yg mengaku Muslim tidak menghormati pembesar negara.Sedangkan dlm Islam mengajar kita memberi hormat kpd yg tua dan menerima kepimpinan kerajaan yg dipilih secara demokratik.

    Elok golongan yg tak sedar diri diberhentikan saja menuntut di UIAM.Bukankah UIAM dibina oleh kerajaan yg mereka bangkang?Apa dah jadi?

    ReplyDelete
  2. takk mencerminkan islam langsung.. buat malu jeeeeee.... puuuiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Der.. Jgn percayai fakta auta nieh bulat2..Org BODOH jek percaya khabar angin kentut nieh.. Haha

      Delete
  3. Klu pemimpin yg depa mau jd baru nk hormat..itu jam yg bangkang buat perangai mcm ni pasti depa marah...tp itu la hakikat puak x bersyukur..mmg gaya islam tp ati kotor itam...pi la depa k neraka jahanam

    ReplyDelete
  4. kesian tukang post ni...

    smoga kita smua diampuni Allah ats dosa yg kte sengaja lakukan dan tidak sengaja lakukan.

    ReplyDelete
  5. akhir zaman ni mmg fitnah tu merata-rata kan?

    ReplyDelete
  6. anda pasti risalah tu mmg diedar oleh mereka??? confirm???? hati2 nak sebarkan maklumat.

    ReplyDelete
  7. HOT NEWS!!!
    "Ramai" pelajar UIA mempercayai kes ini didalangi oleh WUFI.

    ReplyDelete
  8. sedih.. berita tanpa sumber sah. if posible, letak skali sumber rujukan.. sptutnya hang post pasal Scupture Src carnival'12 yg hncur bersama banner src 12/13.. baru betul.. dalangnya pom kita tahu sape. ni pendapat aku la.

    ReplyDelete
  9. Memang penyokong tegar MACAI la nieh.. Menyebar fitnah tanpa bukti dan asal usul yg sah.. Macai dan fitnah mmg xdpt dipisahkan ke apa?? Lol -_- keris pusaka..??Bkn.. Ini keris puaka..sngup menggunakan cara kotor utk menjatuhkan Org laen.. Fitnah disebar kn meluas.. Org yg BODOH n kurang ilmu jek mempercayai Blogger loser nieh.. Haha.. Then, nk ckp apa?? '' KETENTUAN ALLAH SWT SEMUA INI ''.. Haha..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk