10/07/2014

Ucapan Hari Kelahiran @TunDrMahathir Dicemari Dengan Manusia Biadap



Apa masalah mamat ni? Sedara. Keris nak kabor ke sedara. Cakap tu biar elok sikit. Kalau ada ramai orang cari jangan pula nak buat laporan polis ya. Sebab cara sedara bercakap macam kuat sangat dah.

Haaa.. Jangan biadap dengan orang tua. Orang yang banyak jasa. Keris tak anggap dia dewa tapi dia pemimpin yang buat Malaysia dunia kenal. Dunia kenal dengan kebaikan buakn dengan keburukan macam Anwar Ibrahim buat.

K7L : Hati-hati bila tweet..

14 ulasan:

  1. PERGI JAHANAM UMNO DAN MAHATHIR

    - ahli Gabungan Mamak Penang (GAMPANG)

    ReplyDelete
  2. OI anon 14.51, lu JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BANGKAI BABI aaahh?!

    Dan PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANGDAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

    ReplyDelete
  3. Kepada kamu wahai anak melayu yg kutuk tun mahathir dan umno, saya doakan agar ALLAH mengampuni dosa kamu dan balasan yg setimpal dengan apa telah kamu lafazkan. Saya org melayu islam dari sarawak sangat berharap ALLAH panjangkan umur tun dan berdoa agar tun kembali menerajui umno dan malaysia. Amin ya rabul'alamin

    ReplyDelete
  4. K7L, Aku syak kumpulan PENGGANAS-pali ni PENYAMAQ!

    Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  5. puak redbean mmg pobia dgn nama mahathir...tun pun tak heran.dgn deme2 nih

    ReplyDelete
  6. mati hidup tun mahathir tidak bergantung kepada doa biadap anon2 yang kurang kasih sayang. janji Allah tidak bergantung kepada doa jahat seperti di atas.

    ReplyDelete
  7. ANJING PAKATAN HARAM JADAH YG MENYALAK DLM NI CUMA SEKOR JE.TAK TAU KELING KE CINA. TAPI RASA MEMANG CINA ANJING BELAAN DAP PUKIMAK. SEMUA INI ADALAH PERMAINAN KAPIR HARBI.

    ReplyDelete
  8. orang melayu ni xde bahasa..mencarut je sepanjang hidup..pastu wasiatkan dekat anak cucu..tak suka cina keling ape lagi..kasi bunuh kasi halau..nape senyap jer..wat la sesuatu bagi diorg hilang kat bumi malaysia ni...

    ReplyDelete
  9. Ekekekke.... x moo munuh cina seme sbb nak wariskan kat keturunan melayu....

    Nnt anak2 orgmlayu x kenaii mana satu cina mana satu babi.... dua2 ropa seakan samaa.... ekekekekeke......

    ReplyDelete
  10. anom 18:37 pm

    BETUL AR.
    SETUJU.

    ReplyDelete
  11. semoga para pengutuk dan penyumpah sempena hari lahir YABhg Tun, saya doakan tuan2 / puan2 dipanjangkan umur dan sihat... KENAPA saya mendoakan yang elok2 buat anda semua, supaya apa yang anda semua paparkan (kutukan) disini sempat dibaca olih waris2 anda semua.. amin...

    ReplyDelete
  12. 4 perkara ketika melintas titian sirotul mustaqim..
    1. Sedekah Jariah;
    2. Berpusatkan Masjid (berjemaah bg lelaki)
    3. Kualiti Bersolat
    4. Mengelak Fitnah@ Adu Domba @ Mengutuk manusia lain.

    Fikirkan bagaimana kita mahu minta ampun sebab mengata2 orang@ bersubahat dengan fitmah?

    *vote UMNO BN

    ReplyDelete
  13. Oiii anak GAMPANG alias macaiDAPigs, ko neh mmglah myk siol punya org, cuba ko hidup kat china ka india, indonesia ka hatta singapura ka, baru ko tau makna pepatah hujan emas negeri org hujan batu negeri sendiri, ko neh mmg mcm puak tu yg senentiasa tk pernah puas sehingga mereka merampas Malaysia melalui Pakatan (jasa ayahnda tun & umno utk org melayu islam terlalu byk, ko apa ada lu fikir la sendiri....

    ReplyDelete
  14. Tun yang berani tu yang Cina takut, yang lain tu tak ada telur.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk