07/03/2018

Apa Rahsia Kedudukan Dalam Pakatan Harapan Yang Mahathir Sembunyikan?



Berdasarkan realiti politik hari ini, Barisan Nasional dipimpin oleh UMNO yang menjadi parti teras dalam BN. Ini umu tahu tentang hierarki dalam Barisan Nasional. Dan apa yang ramai tidak tahu DAP adalah ketua dalam pembangkang kerana jumlah kerusi mereka yang lebih banyak.
Parti yang baru ditubuh dan gagal membuat mesyuarat cawangan di seluruh Malaysia iaitu PPBM hanya satu kerusi sahaja, itu menang dahulu kerana tiket UMNO dan BN. Jadi kedudukan PPBM dalam PH pun sebenarnya tidak kuat mana.

Tidak mustahil dalam PRU14 nanti, jumlah kerusi tersebut akan ditandingi oleh pembangkang. Parti mana yang akan menang banyak kalau begitu?


Jangan cuba cuba memberi undi pada pembangkang. Mengundi pembangkang akan membolehkan DAP jadi lebih kuat. Orang Islam harus waras dan matang dalam berpolitik, bukan agenda individu yang mahu diikuti, agenda agama, bangsa dan agama yang perlu diteruskan.

Jangan sampai nasi sudah menjadi bubur baru hendak menyesal. Baik buat keputusan bijak sebelum itu lagi.

K7L : Undilah Barisan Nasional..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk