23/10/2017

Muhyiddin Sedang Pertimbang Untuk Keluar Daripada PPBM?



Tan Sri Muhyiddin banyak berdiam diri. Kemarahannya kepada Tun M dipendam-pendam. Sehingga hari ini kita jarang lihat Presiden PPBM ini ke hadapan dan seolah-olah Mahathir sahaja yang diberi 'spotlight'.

Bukan itu sahaja Mukhriz juga lebih diutamakan dan Muhyiddin seperti tenggelam dalam PPBM. Suaranya seakan tidak ada dan tidak didengari pun oleh diktaktor bernama Mahathir Mohamed.

Keris mendapat khabar daripada mereka yang berada didalam 'circle' Muhyiddin. Kini rungutan dan bunyi kesal telah keluar daripada mulut Sang Presiden. Apakah mungkin dia dan konco-konconya sedang bersedia untuk keluar daripada PPBM?

Ada satu sumber juga menyatakan orang-orang kanannya telah membuat pertemuan beberapa kali dengan kepimpinan PAS. Mungkinkah PPBM akan kehilangan Presiden pertama mereka?

K7L : Perasan atau tidak?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk