25/10/2017

4 Tahun Hilang Dari Radar - @n_izzah Muncul Dari Bawah Tanah?




Hampir 4 tahun lesap dari kawasan yang dimenanginya di Lembah Pantai, akhirnya baru Nurul Izzah tersedar tentang tanggungjawabnya. Maka dia turun memberi roti dan buah kepada pengundinya.

Bak kata blogger Jawa Bernam :

"Begitu besar pengorbanan seorang Ahli Parlimen PKR ini terhadap pengundi-pengundi beliau yang masih setia dan menyokong segala tindak tanduk beliau walaupun tidak pernah melawat mereka."


Pengundi di Lembah Pantai perlu tahu akan tugas Nurul Izzah anak kepada Anwar yang sibuk memberikan ceramah-ceramah penerangan untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada melalui jalan raya. Pengundi Lembah Pantai juga kena tahu Nurul Izzah bukan ikhlas pun menjadi Wakil Rakyat di Lembah Pantai.

Pengundi Lembah Pantai juga mungkin sudah terbiasa tanpa kehadiran Ahli Parlimen mereka, mereka juga masih mampu menjalankan hidup mereka dengan sempurna. Kini Nurul Izzah seakan muncul dari bawah tanah. 

Ada aduan untuk membina bumper di depan Pejabat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Lembah Pantai pun dia tak layan, apakah Lembah Pantai masih setia untuk memberi undi kepada Nurul Izzah yang lebih kerap hilang berbanding Chipsmore?

K7L : Kejap ada..Lama tak ada...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk