03/10/2017

Syed Saddiq Nak Dibeli Dengan Harga RM5 Juta?


  

Ini kenyataan paling kelakar sebab mahal betul harga dia sampai RM5 Juta. Nak kata Ahli Parlimen atau ADUN yang boleh beri kesan kepada jumlah kerusi tak apa juga, ini calon untuk PRU 14 pun dengarnya tak ada.

Cubaan meletakkan harga dirinya yang mahal adalah semata-mata untuk populariti sahaja. Seorang budak yang diangkat jadi pemimpin muda berlagak seperti selebriti akhirnya mula rasa diri mahal.

Haha! Ini budak tak layak pun nak masuk Pemuda. Dia sebut nama Kak Midah dan mereka yang dah keluar PPBM. Jadi jangan ada sesiapa yang kaitkan dengan UMNO pula. Konon tangguh belajar oxford untuk politik bukan satu contoh yang baik.

Aku tak bagi anak aku kawan dengan budak macam ini. Sebab ada peluang belajar ditolak konon untuk bela negara. Ini semua ayat politik. Lepas itu jaja diri kata nak dibeli RM5 Juta. Berdebat dengan Exco Pemuda UMNO pun tak lepas lagi nak cerita banyak.

K7L : Pemimpin tak siap.. semua ada kat PPBM.. jenis separuh masak..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk