16/10/2017

Kepeningan Pakatan Harapan - Siapa Yang #KELEPETokrasi Sekarang?




Ini apa cerita gang-gang Harapan Kelepet yang tak habis-habis menipu. Mereka ingat rakyat Malaysia bodoh sangat ke untuk terus percaya bulat-bulat segala pembohongan yang mereka sebarkan?

Terlalu banyak perkara yang silap berlaku. Sehinggakan Keris merasakan kesilapan mereka 'dicipta' untuk menutup kesalahan sebenar. Contoh apabila mereka kantoi menipu dalam CEC DAP sehingga digantung keputusannya, mereka jawab itu kesilapan Excel bukan ada komplot.

Walhal konspirasi untuk menjadikan Keluarga LIM sebagai pemegang dinasti DAP punca mereka menyusun atur kemenangan yang akhirnya menipu ramai ahli DAP.

Kemudian Ketua Menteri Pulau Pinang cuba menipu rakyat Pulau Pinang selepas menipu ahli DAP dalam CEC DAP. Sehingga hari ini kisah Terowong masih membelenggu kita semua. Haga tak masuk akal termasuk kajian Terowong yang sampai sekarang tak siap-siap. Bila kantoi bab harga tak masuk akal, dikatakannya silap taip pula!

Dan terbaru DAP menipu bersama rakan-rakannya PPBM, PAN dan PKR cuba berbohong tentang kehadiran penyokong mereka yang ibarat hidup segan mati tak mahu. Kononnya puak PPBM bangga rata-rata yang hadir orang Melayu, tidakkah mereka terfikir DAP seperti tidak kerahkan penyokong mereka untuk hadir seperti Bersih? Mereka kata 25 ribu orang tetapi media menyatakan hanya 8 ribu orang yang hadir. Apakah mereka silap kira pula?

Apapun terlalu banyak 'Silap' yang berlaku. Bayangkan kalau mereka perintah negara. Janganlah kita silap memilih pada PRU14 nanti. #HapusPengklepetokrasi

K7L : Badut-badut politik..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk