03/10/2017

DAP Perlu Diharamkan Di Malaysia - Datuk Huan Cheng Guan




Melalui Sinar Harian Datuk Huan Cheng Guan begitu lantang menyuarakan perjuangannya yang tidak mahu DAP terus menipu rakyat dan menolak politik kebencian yang menjadi amalan DAP.

DAP perlu diharamkan di negara ini kerana dilihat sering memecahbelahkan keharmonian kaum di negara ini dan disifatkan sebagai ‘kaki buat kacau’, kata Naib Presiden Parti Cinta Malaysia (PCM) Datuk Huan Cheng Guan.

Sehubungan itu, beliau mahu Pendaftar Pertubuhan (ROS) mengambil tindakan terhadap DAP sebelum ia merosakkan suasana harmoni masyarakat berbilang kaum di negara ini.

"DAP ini kerja dia hanya tanam kebencian pada masyarakat, hasut rakyat," katanya yang dijemput Pas untuk berucap di pentas program Fastaqim 2.0 di Pantai Tok Jembal di sini malam tadi.


Ini adalah bukti bahawa orang Cina juga tidak suka dengan agenda politik DAP. Tidak menguntungkan mana-mana bangsa kerana perjuangan DAP jelas untuk mereka sahaja. Jika tidak masakan Pulau Pinang dibiarkan tatkala rakyat menghadapi bencana?

K7L : Haramkan DAP..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk