02/10/2017

Rafizi Disabotaj PKR Sampai Beri Ceramah Depan Kerusi Kosong?


 

Rafizi kini dilihat sebagai liabiliti kepada PKR dan Pakatan. Sebab itu semua ceramahnya seakan tidak disokong oleh ahli PKR yang mungkin sudah jelek dengan sikap dia yang lebih gemar menabur fitnah berbanding buat kerja.

Kempen Bina Negara Semula yang dibuat oleh Invoke tidak mendapat sambutan. Kebiasaan ceramah-ceramah begini ahli PKR di kawasan setempat akan hadir untuk tunjuk crowd.

Kini tak ada lagi sokongan penuh kepada Rafizi. Ahli PKR sendiri menolak dirinya. Mungkin kerana pembongkaran #RafiziBayarRafizi yang membuatkan ramai rasa tertipu setelah memberi derma kepada Invoke yang akhirnya masuk ke poket.

Apapun bagus juga sebab pemfitnah macam dia ini tak layak untuk jadi wakil rakyat sekalipun. Paling hebat dengarnya lebih daripada separuh jawatankuasa pemilihan Calon Pilihanraya bagi PKR tidak memilih namanya untuk mana-mana kerusi.

Ini adalah kerana mereka sudah merasakan Rafizi akan menjadi kelemahan mereka dan sekiranya dia bertanding sekali lagi, peratusan untuk menang adalah tipis. PKR pun tak percaya Rafizi.

K7L : Tak caya tanya Latipah Koya!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk