17/10/2017

Siapa Tahu Rafizi Pergi Mana Masa Himpunan #KleptokrasiAbahKau



Mungkin ramai yang tidak perasa tentang ketidakhadiran Rafizi Ramli, Pemfitnah Utama daripada PKR yang sering kalah di mahkamah kerana fitnah dan tohmahannya. Ke mana Rafizi pada hari tersebut?

Samada Rafizi tidak hadir kerana tidak lagi sebulu dengan beberapa kepimpinan PKR dan PAN yang telah menyerang dia sejak dua menjak ini kerana telah menjadi liabiliti kepada kempen Pakatan Harapan.

Ataupun Rafizi sendiri diarahkan untuk tidak menghadirkan diri supaya tidak memberi kesan negatif kepada himpunan tersebut. Atau Rafizi nak beritahu tanpa kehadirannya sudah pasti 'crowd' tidak akan ramai?

Apapun kita sedang melihat kecelaruan kepimpinan didalam Pakatan Harapan. Mereka tidak lagi bersama biarpun untuk program yang besar. Semua nak tunjuk belang dan besar kepala masing-masing.

Persoalan yang kita perlu jawab. Mana Rafizi masa itu?

K7L : Dia pergi bayar diri sendiri kot?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk