23/10/2017

Siapa Ketua Dalam Pakatan Melalui Jumlah Kerusi Di Parlimen?




Mana yang lebih baik untuk bangsa dan agama, kumpulan yang diketuai DAP atau UMNO? Samada BN ataupun Pakatan yang menjadi pilihan?  Sudah pasti UMNO yang lebih baik. Sudah terbukti, ada track record dan tidak seperti DAP yang punyai track record yang tidak baik sebagai kerajaan di Pulau Pinang.

PPBM dan PKR bukanlah ketua dalam pembangkang, ini kerana DAP yang ada 37 kerusi adalah ketua Pakatan di Parlimen. Buktinya DAP memegang jumlah kerusi paling tinggi daripada kalangan mereka.

Apapun, Barisan Nasional adalah pilihan yang lebih baik untuk rakyat Malaysia.Tidak ketepikan sesiapa dan semua rakyat mendapat nikmatnya. BR1M adalah contohnya. Hasil BN yang kini DAP pun akui dan hendak teruskannya.

Adalah lebih baik teruskan mengundi BN dari percaya undi DAP yang belum tentu pasti dan jadi. Kita cakap kita buat. Bukan cakap dulu kemudian langsung tak buat.

K7L : Kekal Najib.. Kekal BN>

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk