26/10/2017

Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Malukan Lim Guan Eng?


Tragedi tanah runtuh di Lengkok Lembah Permai, Tanjung Bungah yang mengorbankan lebih daripada 10 nyawa berpunca daripada keangkuhan pentadbiran Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Perkara itu dinyatakan oleh Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Muhammad Fauzi Yusof kepada Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP Tanjung Bungah Teh Yee Cheu semasa melawat lokasi kejadian.


“Pesuruhjaya (PAS negeri) sempat menyatakan kepada YB DAP Tanjung Bungah hasil dari kesombongan Ketua Menteri Guan Eng mengadakan Oktoberfest di Pulau Pinang, negeri bukan Taliban menyebabkan Kemurkaan Allah Azawajala telah mendatangkan bala bencana Alam satu persatu petaka bencana dari banjir kilat 24 kali kejadian sejak awal tahun dan kini tanah runtuh membunuh 14 nyawa.

“Ini adalah suatu dosa DAP Guan Eng kepada rakyat Pulau Pinang yang perlu dipertanggungjawabkan oleh Ketua Menteri DAP,kata Setiausaha Badan Perhubungan PAS negeri, Iszuree Ibrahim dalam Facebook.

K7L : Mana Guan Eng nak letak muka?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk