06/10/2017

Azmin Ali Sah Bagi Approval Untuk Pesta Arak?


 

Penganjuran pesta makanan dan minuman Jerman termasuk arak yang dijadual berlangsung di sebuah pasar raya di Klang minggu depan boleh dibenarkan asalkan telah menepati syarat dan peraturan yang ditetapkan, kata Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.

Beliau berkata sebelum ini pihaknya membenarkan program yang sama dijalankan kerana penganjur telah memenuhi syarat dan peraturan ditetapkan termasuk yang digariskan oleh Majlis Perbandaran Klang (MPK).

"Kita dah bagi approval awal lagi, bukan sahaja tahun ini tetapi tahun-tahun sebelumnya juga. Namun, approval itu diberi apabila penganjur mematuhi semua syarat dan peraturan yang telah ditetapkan," katanya kepada pemberita selepas merasmikan majlis pelancaran Wanita Berdaya Saing (IWB) dan Dasar Wanita Selangor di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian selepas diminta mengulas mengenai penganjuran pesta yang dinamakan 'Centro German F&B Party', yang turut menyediakan minuman keras atau arak, dijadualkan berlangsung pada 12 dan 13 Okt ini. - Bernama


Nampaknya Azmin sudah check mate dalam hal ini. Sememangnya nada yang dikeluarkan menyokong pesta arak ini dilakukan. Orang-orang PAS yang selama ini mengangkat tinggi Azmin Ali sehingga mencadangkan beliau sebagai MB suatu ketika dahulu memakan diri.

Sebab itu bab pangkah dalam cerita P Ramlee dah cerita. Salah pangkah tahi yang kau dapat. Nampak semua indah belaka. Kini Azmin setuju pesta arak. Mahathir pun senyap. Muhyiddin dah macam tak ada dalam PPBM. Sekarang kita nak tengok pendirian PAS tegas atau tidak?

K7L : Yunus Hari senyap je?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk