31/10/2017

Ketua Armada PPBM Bengap Dan Tak Layak Jadi Pemimpin?



Ketua Armada PPBM baru-baru mengeluarkan kenyataan yang dilihat tidak mempunyai fakta asas disamping tidak mendengar secara teliti apa yang dibentangkan oleh YAB Perdana Menteri dalam pembentangan belanjawan negara semalam.

Dalam pembentangan tempohzri, Perdana Menteri mengumumkan bahawa peruntukan untuk TVET adalah sebanyak RM 4.9 billion dan peruntukan untuk biasiswa pelajar cemerlang TVET adalah sebanyak RM 4.5 juta.

Tapi dalam kenyataan Syed Saddiq menyatakan kekecewaan kerana peruntukan untuk TVET adalah sebanyak RM 4.5 juta sahaja.

Apa yang Sangkakala nak persoalkan disini, adakah Syed Saddiq dalam keadaan mabuk semasa mengeluarkan kenyataan beliau? Dan adakah Syed Saddiq mendengar dengan jelas apa yang dibentangkan oleh Perdana Menteri?

Kalau setakat dengar sambil lalu dan kemudian mengemukakan kenyataan, rasanya ia menjatuhkan nama dan reputasi PPBM selaku parti yang di ketuai oleh seorang bekas Perdana Menteri.

Lain kali nak keluar kenyataan tolong kaji dulu. Ini yang Shahril Sufian Hamdan pernah sound jangan cakap bulan dan bintang. Nak jual Harapan tapi tak memberi Harapan langsung.

K7L : Belajar bagi habis.. pemimpin mee maggi ni kita tak layan..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk