23/10/2017

Peluang Jatuhkan Islam Oleh DAP Semakin Menjadi Kenyataan?



Orang Melayu masih ada masa dan ruang untuk tidak membenarkan perkara di atas berlaku. PRU14 boleh menjadi penentu dan rakyat Malaysia perlu bersedia untuk menjadi kuasa penentu dan tidak lagi memberi ruang kepada minoriti untuk menentukan siapa yang berkuasa.

Bila DAP sudah berkuasa, orang Melayu akan tinggal "celepa", menyesal tidak guna. Sebab itu kita bersatu dan tidak lagi mengikut formula Mahathir yang telah memecah belahkan politik orang Melayu.

Memang manis dan indah janji DAP bila memujuk undi dari orang Melayu. Lihat apa yang DAP sudah buat di Pulau Pinang dulu. Sehingga hari ini berapa ramai orang Melayu dan mereka yang tidak pro DAP ditindas?

Lebih lebih lagi jika ada Melayu yang menjadi "agen" pada agenda DAP ini. Pujukan mereka lagi halus. Inilah pengkhianat yang perlu kita tolak dakyah mereka. Termakan pujukan, maka masuklah dalam perangkap DAP. Belum tentu 100 tahun lagi orang Melayu akan bebas dari perangkap DAP jika sekali beri peluang kepada mereka.

Tangis airmata darah tiada guna lagi di saat itu. Kesian pada anak cucu. Kerana pilihan salah yang dibuat oleh nenek moyang mereka, derita dan hina yang diterima di tanah sendiri entah bila akan ada titik noktahnya.

Masa masih ada, jangan sesekali terpedaya dengan DAP. Kalau ada ahli mereka berpurdah dan mengaku ustaz, jangan sesekali percaya dengan luaran. 

K7L : Tolak DAP secara total...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk