22/10/2017

Pakatan Panik Sokongan Orang Cina Mula Tipis?


Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Dr. Riduan Mohamad Nor menyifatkan kegagalan perhimpunan Sayangi Malaysia, Hapus Kleptokrasi yang diadakan di Padang Timur, Petaling Jaya pada 14 Oktober baru-baru ini sebagai isyarat jelas kepada Pakatan Harapan bahawa gabungan pembangkang tersebut tidak mempunyai barisan kepimpinan yang boleh menggerakkan kuasa rakyat untuk berdemonstrasi.

Beliau berkata, pemimpin-pemimpin utama Pakatan Harapan seperti Tun Dr. Mahathir sendiri mempunyai pelbagai sejarah hitam ketika menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun justeru kehadirannya dianggap tidak kena pada tempat dan situasi yang sedang diperjuangkan oleh pembangkang ketika ini.


Kini Pakatan bukan sahaja akan hilang undi orang cina, malahan mereka yang menang dek kerana bantuan PAS selama ini juga akan pecah undi. Kini PAS akan membalas dendam dengan meletakkan calon di tempat yang mereka tidak mahu lagi bantu calon PKR dan DAP untuk PRU 14 yang akan datang.

K7L : Undi BN paling selamat..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk