06/10/2017

PPBM Dibubarkan Sebab Mahathir Nak Masuk DAP?


 

Selama Keris membesar di zaman Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri. Tak pernah sedikit pun Keris mendengar dia memuji DAP dan Lim Kit Siang. Dari dulu tak pernah dengar dia puji.

Tapi dek kerana nak Melawan DS Najib Razak yang tidak memenuhi permintaannya, dia sanggup jilat kembali air liur yang telah diludahkan kepada DAP selama puluhan tahun. Apa punya dendam manusia bernama Mahathir ni.

Hari ini dia kata persepsi dia selama ini salah. Sama jugak dia kata Mat Sabu pun dia nilai dengan salah. Bodoh kalau siapa yang percaya. Sebab 22 Tahun benci dan suruh rakyat benci tiba-tiba kata selama ini salah?

Jadi perjuangan puluh tahun dalam UMNO salah? Hanya kerana benci dengan DS Najib Razak terus sayang DAP? Kalau betul persepsi itu salah. Kenapa tidak bubarkan sahaja PPBM dan sertai DAP?
K7L : Nyanyuk orang tua ni...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk