16/10/2017

Tahniah Himpunan #KleptokrasiAbahKau - 2% Sahaja Hadir Daripada Sasaran?




Gagal! Gagal! Gagal! Itulah laungan yang terbaik untuk Himpunan yang diketuai oleh PPBM. Kononnya ramai yang akan hadir malahan yakin 100,000 orang akan hadir berdemo.

Pakatan Harapan kena terima bahawa itulah sokongan mereka selepas mereka hanya mencari salah dan tidak buat kerja. Cerita meletup bagai nak gila akhirnya yang hadir 2000 orang dan paling ramai setelah menjelang petang tak sampai 5000 orang pun.

Kalau nak dinisbahkan dengan pengundi seluruh Kuala Lumpur pun, satu Parlimen punya undi pun tak sampai. Sampai pukul 6 petang pun tak ada apa yang jadi. Padang yang becak sebenarnya bukan faktor untuk dijadikan alasan.

Ceramah yang dijadualkan pada jam 4.00 petang pun dibatalkan, hanya lagu sahaja dimainkan untuk membuatkan orang terus berada di atas padang. Himpunan buang masa ini sebenarnya sudah tidak perlu wujud pun di Malaysia.

K7L : Tak ada penyokong PAS apa rasa?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk