27/10/2017

Lawak #Bajet2018 Yang Kita Dapat Jangka




Telah viral kisah lucu ini :

Can imagine mkini headline after the budget presentation :

1) Nothing much in budget
2) Its election goody
3) Defisit High

Bla...bla....demeaning the budget

Opposition leaders

Question : Sir, what's your opinion on budget?

1) Kit Siang : Worst budget ever & country going to
bankrupt

Question : Madam, whats opinion on the budget

Wan Azizah : Pls release my husband , he is sick

Question : Madam, its budget question

Wan Aizah : Oops...budget no good..no good


Question : Tun, whats your opinion on budget?

Tun M : Where is RM 2.6 b...Najib penipu

Question : Tun, its budget question

Tun M : Saya mudah lupa...hmm apa nama?


Question : Sir, whats your opinion on budget?

Mat Sabu : Budget kepala otak..mana mike..mana

mike...aku ketuk kepala hang...


Question : Public, whats your opinion on budget?

Opposition : Its election budget & goodies..Najib Tipu

Supporter ( dalam hati dpt bonus & br1m aku sapu

juga)


So no wonder how good the budget will be ..std reply from opposition & their supporters

K7L : Kah Kah Kah...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk