10/10/2017

Mahathir #TakTahu DAP Rasis Atau Tidak? @RazlanRafii Smash Mahathir!



Lebih 22 tahun, Dr Mahathir mendakwa menanam kebencian orang Melayu kepada DAP dengan pelbagai fakta dan ilmu politik yang akhirnya membawa kepada Peperangan Idealism melawan DAP.

Beliau tidak pernah ada rasa insaf walaupun bak kata pepatah melayu di hujung-hujung nyawa ni "rumah kata pergi, kubur kata mari “ dengan terus membuka ruang fitnah dan celaan malah tomahan demi untuk mencapai Syurga Dunia.

Bila terbaca kenyataan dan pengakuan beliau bahawa beliaulah yang PERSETANKAN DAP, tertanya dalam diri, apakah jenis manusia ini? akibat dari Persetankan DAP ini, Karpal, Lim Kit Siang dan ramai lagi pernah di Penjarakan oleh Dr Mahathir, dan beliau berkata hari ini, "semata-mata mahu kemenangan"
. - Razlan Rafii


Keris amat bersetuju dengan Saudara Razlan. Tun Mahathir seakan-akan lupa tentang apa yang dia pernah cakap dan perjuangkan dahulu. Tidaklah seburuk ayng disangka? Kenapa tidak katakan perkara itu ketika menjadi Presiden UMNO?

Inilah permainan politik yang tidak jujur. Dek kerana mahukan sokongan DAP semata-mata untuk melunaskan dendam dirinya. Kita dapat lihat beliau mengubah dialog-dialoh daripada benci kepada sayang sehingga mengelirukan rakyat.

Siapa sebenarya Mahathir Mohamed? Kini beliau dilihat terlalu terdesak untuk mendapatkan sokongan orang Melayu dan Orang Cina sehingga sanggup memperjudikan segala-galanya.

K7L : Umur dia berapa?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk