23/04/2018

YB Kepong Dari DAP Tidak Percaya Mahathir? - Part 5 #HarapanFitnah #HarapanPalsu



Beberapa pihak mengatakan bahawa sebab pengguguran Seng Giew daripada senarai calon adalah kerana pendirian beliau mengenai isu 1MDB.

“Saya telah mendengar mengenai perkara ini di media sosial, terutamanya oleh orang Mahathir, Matthias Chang.

“Sekarang ini ramai orang gelar saya “Running Dog”, pengkhianat, malah menghina nenek moyang saya. Masa akan buktikan siapa yang bercakap benar,” katanya.

Harapan Pengundi Di Kepong

Mengulas tentang kemungkinan tindak balas daripada pengundi Kepong, Seng Giew hanya berkata bahawa beliau merasakan bahawa rakyat Kepong adalah pengundi bijak yang boleh menilai sendiri apa yang mereka rasakan terbaik untuk mereka.
“Pengundi di Kepong adalah rakyat yang sangat bijak, mereka boleh menilai. Di Kepong kebanyakkan adalah Cina terpelajar,” katanya.

Beliau juga mengakui bahawa penduduk Kepong ingin melihat beliau bertanding untuk tempoh satu penggal lagi di Kepong.

“Rakyat mahu saya untuk kembali dan tidak menarik diri. Mereka mahu saya melakukan lebih banyak. Tetapi kepimpinan parti telah memilih,” kata ahli politk berusia 75 tahun itu.

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk