27/04/2018

#KrisisPKR - Azmin Tak Mahu Duduk Kerusi Sebelah Wan Azizah?




Woohoo! Nampaknya PKR kini semakin retak. Wan Azizah telah mengumumkan sembilan calon untuk Ahli Parlimen dan 21 calon Adun sempena Jelajah Harapan Selangor di Stadium Terbuka Kuala Selangor.

Paling menarik adalah muka Azmin yang terpinga-pinga macam beruk kena renjat. Dengar cerita Mahathir ada main peranan dalam hal umum ini. Presiden Parti umum calon tanpa bincang dengan Timbalan Presiden Parti. 

Azmin Ali tidak tahu mengenainya. Menurut akhbar Nanyang Siang Pau, Azmin menafikan tahu mengenai spekulasi PKR akan mengumumkan calonnya di Stadium Kuala Selangor malam ini.

"Senarai calon yang tersebar itu tidak benar.Dengan kata lain, jika perbincangan selesai malam ini kita boleh umumkannya. Namun setakat pengetahuan saya (program) malam ini hanya aktiviti kempen,“ - Mkini


Dek kerana nak ikut sangat kehendak Mahathir. Wan Azizah hari ini tidak lagi rapat dengan Azmin Ali. Dah tak mahu duduk sebelah-sebelah pun. Sudah terang lagi bersuluh! Mahathir lah sebabnya Wan Azizah dan Azmin bergaduh!



K7L : Presiden mesti Azmin lawan punya..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk