21/04/2018

YB Kepong Dari DAP Tidak Percaya Mahathir? - Part 4 #HarapanFitnah #HarapanPalsu



Digugur Selepas Lapan Penggal Berkhidmat Di Kepong

Sesuai dengan reputasi beliau sebagai seorang ahli politk yang lemah-lembut dalam berbicara dan rasional, Seng Giew tetap memilih untuk kekal setia terhadap partinya walaupun selepas mereka mengkhianati, mengatakan bahawa itu adalah hak mereka untuk memilih sesiapa sahaja yang mereka mahukan.

“Kepimpinan mempunyai hak untuk melantik sesiapa sahaja yang mereka mahukan. Selepas pelantikan itu, tiada apa lagi yang boleh dikatakan.

“Saya tidak pernah merasakan apa-apa kerana dalam politik, perebutan sentiasa ada, dan kerana itu anda perlu menerima perubahan, baik dan buruk,” kata Seng Giew ketika mengulas mengenai perkara itu.

Walaupun ada yang mengatakan bahawa pelantikan Tun Dr Mahathir sebagai ketua pembangkang adalah sebagai helah untuk berlakunya gelombang ‘Tsunami Melayu' terhadap pembangkang, Seng Giew bagaimanapun meragui perkara itu.

K7L : Ahli DAP ramai yang menghormati YB Tan Seng Giaw..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk