30/04/2018

DAP Layan Zaid Macam 'Sampah'! #TsunamiPHitnah #HarapanHipokrit




Akhirnya, Zaid Ibrahim membuka mulut mengenai kritikannya terhadap DAP baru-baru ini. Kata Zaid, dia bukan marah kerana DAP tidak memberikannya satu kerusi untuk ditandingi pada PRU14, tapi yang paling membuatkannya 'bengang' adalah sikap angkuh pemimpin parti itu.

Dedah Zaid, pada awalnya DAP menjanjikan beliau kerusi Gelang Patah, namun tiga bulan kemudian, tawaran itu diberikan dengan 'bersyarat'. Tidak lama kemudian, tawaran itu ditarik balik dan beliau ditawarkan pula kerusi Bentong oleh seorang pemimpin DAP.

Bagaimanapun Zaid berkata, isu kerusi itu 'diam' selama enam bulan, sehingga beliau terpaksa menghubungi pemimpin tertinggi DAP untuk 'menagih' kerusi. Dan mengejutkan, pertanyaannya menerusi pesanan teks langsung tidak dibalas. 

Lihatlah permainan DAP. Pada mulanya alu-alukan kemasukan Zaid, tapi sekarang layan Zaid macam 'sampah'! Terbukti, DAP hanya gunakan pemimpin Melayu untuk kaburi mata rakyat saja.

K7L : Hanya yang makan sampah tahu main sampah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk