22/04/2018

Lawyer PPBM Haniff Khari Kata Pemberian Azmin Adalah Rasuah? #AzminRasuah #AzminDedak



"Peguam Mohd Haniff Khatri Abdulla mendakwa Perdana Menteri sementara Datuk Seri Najib Razak melakukan kesalahan rasuah apabila memberi kad bantuan teksi 1Malaysia kepada pemandu teksi dan menjanjikan kenaikan gaji kepada penjawat awam sekiranya BN memenangi pilihan raya umum ke-14."

Ini merupakan kenyataan peguam pembangkang. Tetapi bukankah kenyataan ini juga harus ditujukan kepada Azmin Ali yang sebelum ini berjanji bonus 3 bulan gaji pada 11 April 2018 yang boleh disamakan dengan istilah rasuah?

"Menteri besar sementara Selangor Datuk Seri Azmin Ali menyerahkan wang tunai, komputer riba dan iPad kepada pengundi di Bukit Antarabangsa dan Gombak hari ini.

Azmin menghadiri empat acara penyerahan bantuan yang dijadualkan pagi ini dan Malaysiakini menghadiri dua daripadanya.

Dalam dua majlis di Ukay Perdana dan Kampung Kerdas, jumlah bantuan yang diedarkan berjumlah lebih RM2.24 juta.

Bagi golongan muda, Azmin memberikan lebih RM44,000 sebagai bantuan kepada pelajar, serta 14 komputer riba.

Menteri besar sementara itu juga memberikan enam komputer riba kepada ketua kampung sebagai sebahagian daripada inisiatif Peduli Rakyat oleh kerajaan negeri."

14 April 2018 pula Azmin serah laptop, Ipad dan cash kepada kelompok pilihan dia. Yang itu bukan rasuah pula? Jangan selektif dalam menuduh dan menghukum.

K7L : Inilah perangai pembangkang..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk