22/04/2018

Video Azeez Rahim Serah IC Pada Bangla Tersebar? #AntiBeritaPalsu


Munafik Pakatan kini menyebarkan video melalui Whatsapp beserta mesej berikut :

----------
"Pagi tadi 3 bas telah melalui lebuh raya utara selatan dengan membawa warga bngladesh yang mempunyai mycard, kemudiannya ditahan dan dibelasahl oleh orang awam ...."

Aziz Mamak Tabung Haji yang memberikan IC kepada warga bangla ini ... Mereka telah merancang hal sebegini. Mohon untuk viralkan serta mengongsikan hal ini bagi menyelamatkan saudara-saudara dan juga negara🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻🏻
-------

Sila ambil perhatian terhadap video ini, kerana ianya telah dimuatnaik sejak tahun 2013 lagi, dimana ketika ini warga asing dan rakyat Malaysia sama-sama telah "terperangkap" dalam peraturan media massa yang di reka oleh Pakatan sendiri:


Selepas PRU13, BERSIH dan DAP mula memutar-belitkan kenyataan pihaknya mengenai kewujudan pengundi asing. Dalam laporan rasmi mereka, pihaknya mengatakan bahawa tidak ada bukti pengundi asing dalam PRU13.

Pihak DAP bersetuju dengan penemuan oleh Pemantau bahawa tiada pengundi asing, mahupun aktiviti "blackout" - FMT

Semuanya menjadikan rakyat Malaysia huru-hara dan telah mengukirkan pelbagai kebencian dan kebohongan.

Sekarang, Pakatan kini sekali lagi telah mengitar semula video lama dengan mesej baru untuk menghasut kebencian dan membantu untuk meraih undi simpati untuk keberjayaan Pakatan dengan mendakwa "pilihan raya ini yang paling kotor dalam sejarah".

PAKATAN SANGAT MEMALUKAN! JANGAN TERTIPU LAGI DAN LAGI!

K7L : Tolong berhenti fitnah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk