22/05/2013

Lawa Tapi Bongok! - Hasut Bunuh @NajibRazak Dan @tunmahathir Memang Biadap! @Zahid_Hamidi



Dia ingat dia lawa sangat sampai boleh keluar kenyataan nak bunuh PM? Biadap punya betina! Tak hormat langsung. Keris tak kisah pun dia nak sokong mana-mana parti politik pun sebab itu hak masing-masing tapi jangan melampau dan biadap sangat.

Nama betina ni Venus Cheng dan bawah ni FB dia :


Tengok apa dia tulis :


PM disuruhnya tembak mati? 


Selaku rakyat Malaysia yang sayangkan negara, betina ini harus ditangkap dan tidak boleh dibiarkan bebas sebab dia menghasut untuk membunuh! Tunjukkan taringmu DS Zahid Hamidi?

K7L : Menyirap pulak aku dengan ugutan macam ni...

16 ulasan:

  1. lawa ke? rupa cam pelacur cina yg belambak kat KL ni je..muka2 dia org ni semua sama je..lebih2 kurang je..tak perasan pelacur cina ke org malaysia..tambah lagi perangai mc sial..lagi le nampak muka pelacur dia ni..hahaha!

    ReplyDelete
  2. Dia lawa masa muda je, tapi Cina selalunya bila dah tua hodoh sebab suka makan babai sejak dari kecil...

    ReplyDelete
  3. Harapkan putih jer depa ni..tp kuih tat x basuh...euwww, busyuk

    ReplyDelete
  4. jgn tungu lagi ,tangkap kenakan hukuman. Ini dah melampau. cina x sedar diri

    ReplyDelete
  5. dulu aku ramai gak member dgn kaum2 mate sepet ni mase skolah,dorang sendri ngaku mase pagi2 nk pergi skolah dorang mmg x mndi...hrp je kemas tapi pengotor.berak pn x bsh lap pakai tisu je...bekerak bontot.....

    ReplyDelete
  6. berak kencing tak cebok.. bau busuk!!! mcm taik babi. kalau pm terbunuh.. dia ni suspek pertama.

    ReplyDelete
  7. pelacur cine lg lawa,muke dia ni mcm muke bapok je aku tgk.

    ReplyDelete
  8. setahu aku cina kat Malaysia happy je...macam takut nak balik Malaysia je...

    ReplyDelete
  9. BABI mane pulak yg melalak nie weeii ..

    ReplyDelete
  10. cina memang tk mandi pagi...ikut adat nenek moyang konon...tongsan kan sejuk pagi2 nk mandi terketar2...hoi! sini tanah melayu...pagi mana sejuk sgt...berpeluh2 lagi...pengotor...bongok!

    ReplyDelete
  11. Nampaknya ada ramai orang yang "cerdik" di sini. semua tak boleh bezakan Venus Cheng dan Cina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa beza?makan babi jgk.perangai pun serupa babi.

      Delete
  12. si sepet tak cebok berak, mang najizz~~

    ReplyDelete
  13. tunggu dia balik je nanti. sampai je kat airport suruh imigresen/polis tangkap masukkan dalam depoh tahanan warga asing. biar dia kena rogol dengan bangla kat situ. padan muka. bodoh punya cina.

    ReplyDelete
  14. dah lh tak basuh berak main lap ngan tisu je.....cipap busuk berair....panjng dan tak brsunat anu dia......pas tu klau dekat bau hanyir mcm bau darah ikan yg husuk tu....wuueeekkkk......

    ReplyDelete
  15. ambil tindakan yang gerun sikit, sebabnya apa-apa tindakan yang di ambil sebelum ini tidak berkesan langsung, kaum2 ni dah meroyan nak memerintah, kena draf undang2 baru ala2 kanca merba sikit, macam undang2 kat jiran kita, sine-dine melayu2 kat sana.., so...buat le RO kat malaysia pulak, itu pun tak boleh fikir ke...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk