06/04/2018

'Berani Kerana Benar' Jadi Sebab Tan Seng Giaw Bakal Digugurkan?



Sekarang ini bertiup kencang desas desus yang mengatakan Dr Tan Seng Giaw bakal digugurkan daripada menjadi calon DAP pada PRU14 akan datang. Kalau benar, memang bukan satu perkara yang pelik.

DAP memang takkan simpan pemimpin yang tidak sehaluan dengan mereka, yang dilihat membantutkan misi parti untuk menguasai Putrajaya. Dr Tan pula kebelakangan ini lantang menyuarakan pendapatnya yang bertentangan dengan pendirian DAP.

Antaranya, beliau mengesahkan bahawa Datuk Seri Najib Razak tak terlibat dalam isu 1MDB. Kata Dr Tan, beliau hanya bercakap atas dasar kebenaran. Selain dari itu, keperibadiannya bukan saja sangat disenangi pengundi, malahan sebilangan besar pemimpin DAP. 

Faktor inilah menyebabkan dirinya berpotensi besar untuk disingkir. Konon laung parti demokrasi, tapi cakap tak serupa bikin!  

K7L : Steady Dr Tan!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk