09/04/2018

Kit Siang Nak 'Lari' Dari Gelang Patah Takut Kalah




Dah jadi tabiat Lim Kit Siang untuk lompat kerusi ketika PRU. Dengar khabar, dia tak akan kekal di Gelang Patah pada PRU14. Konon nak ‘test market’ kerusi baru tapi di Johor juga dan dia nak bagi laluan dekat PKR untuk bertanding di Gelang Patah. Betul ke?

Tapi tak mustahil juga dia nak 'lari' dari Gelang Patah. Mungkin ini adalah strategi dia untuk 'kambing hitamkan' PKR sebab dia tahu dia akan kalah. Iya lah, bukan dia turun kawasan pun. Tahu cari publisiti murahan je! Siapa nak wakil rakyat macam ni?

Tak kira lah dekat mana pun dia bertanding, masyarakat susah nak terima orang macam ni. Di Parlimen kemain melalak, di kawasan sendiri batang hidung pun susah nampak!

K7L : Ini paling sial punya MP..

0 ulasan:

Post a comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk