08/12/2012

Senarai Dosa-Dosa Pakatan Di Selangor #SaveSgor




Tahniah Ujang Cool berkonsi tentang dosa-dosa yang dibuat oleh Pakatan di Selangor. Yang sengsara adalah rakyat Selangor sendiri.

Dosa Pakatan Rakyat Kepada Rakyat Selangor

•Isu arak - Tidak mengambil kira senstiviti orang Islam terhadap penjualan arak di kawasan majoriti orang Islam. Campu rtangan Ronnie Liu yang bertindak seperti seorang Mursyidul Am menidakkan kehadiran PAS didalam Pakatan Rakyat.

•Pertambahan rumah urut di Selangor - Selepas memerintah kewujudah rumah urut seperti cendawan selepas hujan.Campur tangan Exco terhadap kewujudan rumah urut ini adalah antara sebab rumah urut tidak berlesen dipercayai sama banyak dengan yang berlesen.

•Campur tangan Ronnie Liu dalam isu rumah penduduk di Pasir Penambang - mereka mahu memindahkan nelayan yang tinggal ditepi sungai Kuala Selangor ke tempat lain yang lebih jauh daripada penempatan sekarang.

•Isu kalimah Alla h- Wujud seorang Islam berjawatan Ahli Parlimen Shah Alam yang berpaksikan PAS menyokong tindakan penggunaan kalimah ALLAH oleh agama Kristian.

•Kerugian UNISEL - Kerugian RM20 juta dipercayai akibat kegagalan mereka mentadbir dengan berkesan. Kehilangan kepercayaan daripada para pelajar dan sistem pentadbiran yang sangat lemah.

•Salah laku pensyarah UNISEL - Satu laporan polis telah dibuat kepada salah seorang Timbalan Naib Canselor yang didakwa merogol pelajar sendiri ketika bertugas di UPM. Pihak UPM telah memberhentikan TNC tersebut tetapi diambil bekerja oleh MB Khalid kerana TNC tersebut adalah kenalan beliau.

•Ladang Babi di Mukim Batu, Kuala Langat - Tanah seluas 337 ekar diberikan kepada orang DAP untuk dibina ladang babi.Adakah perlu tanah seluas itu diberikan hanya untuk penternakan babi.

•Masjid dijadikan tempat berpolitik - Adun Seri Andalas Dr Xavier seorang Kristian masuk ke dalam masjid untuk mengadakan ceramah. Seorang Kristian yang membela anjing dirumah dibenarkan masuk ke dalam masjid tanpa bersuci. Dimanakah PAS ataupun pemimpin Melayu PKR

•Isu Pasir - Janji MB kepada Sultan untuk meningkatkan keuntungan pasir hanya satu penipuan. Keuntungan pasir lebih rendah daripada zaman pemerintahan Khir Toyo.

•Isu kuil Hindu Sek 23 - Pakatan Rakyat mahu membina kuil Hindu yang besar dikawasan majoriti orang Islam. Sekali lagi sentimen orang Islam tidak dipedulikan oleh mereka.

•Adun makan rasuah - Satu laporan telah dibuat kepada Adun Batu Tiga, YB Rodziah yang dipercayai telah menggelapkan wang untuk kebajikan rakyat sebanyak 375 ribu ringgit untuk kepentingan politik peribadi beliau.

Masih adakah Melayu yang sanggup memberi undi kepada pakatan hina ini. Pemimpin Melayu dan Islam di dalam Pakatan Rakyat hanyalah sebagai bonek kepada lanun-lanun tamak bertaraf pendatang. Fikir-fikirkanlah


K7L : Rakyat Selangor kena undi BN!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk