13/12/2012

MAS Kini Sedang Dihancurkan Oleh 'Syaitan'?



Masalah 'Small Napolean' sedang meruncing di MAS? Ah apalagi masalah yang timbul di sana? Opps! Kenapa Keris menulis? Sebab mudah sangat orang menyalahkan kerajaan Barisan Nasional kerana MAS adalah Syarikat GLC.

Kepada yang berkenaan cuba siasat samada situasi ini betul atau tidak. Kini muncul satu 'Syaitan' yang mahu membunuh pekerja-pekerja MAS yang berlindung dengan Persatuan Pekerja.

Berita yang sampai ke telinga Keris memberi terjemahan kepada dua buah fikiran.

Pertama :

Apakah kini usaha untuk menjadikan pekerja MAS sebagai mangsa kerakusan kuasa sedang berjalan sekaligus mahu membunuh persepsi baik terhadap pemerintahan Barisan Nasional?

Kedua :

Apakah ini cuma satu berita yang disampaikan untuk membunuh karakter orang yang dituduh sebagai 'Syaitan'?

Haa.. beberapa panggilan telah dibuat dan sedang menyiasat apa sebenarnya yang telah berlaku. Kita tunggu dan lihat. Kepada orang yang menjadikan isu ini untuk menyalahkan kerajaan Barisan Nasional, sila berhenti!

Kini 'Syaitan' yang disebut-sebut juga sedang dalam ketakutan kerana rahsianya kian terbongkar. Apapun kita tunggu dan dengar apa masalah sebenar yang melibatkan 'Syaitan' ini.

Kita mahu MAS terus kekal sebagai Syarikat Penerbangan No 1 Malaysia.

K7L : Individu tidak mewakili suara penuh satu-satu organisasi..

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk