11/12/2012

Gempar! Mangsa Lynas Pertama Telah Dikesan Di Pahang?



Sebentar tadi seorang sumber dari Kuantan Pahang telah SMS katanya dah ada beberapa orang terkena radiasi nadir bumi Lynas..Cuak jugak aku dengar berita tu..

Jadi aku nak pastikan cerita tu betul ke tidak aku terus kontek member aku kat Gebeng...Rupa rupanya memang benar sebab ada orang kampung dah berani pegang nadir bumi tu..

Korang lihat sendiri betapa beraninya orang kampung Gebeng yang tak takut mati seperti Fuziah dan pencacai Himpunan Hijau . Siap boleh pegang lagi nadir bumi yang didakwa merbahaya oleh puak-puak pembangkang.


Kesimpulannya nadir bumi Lynas ini sebenarnya tak merbahaya pun seperti didakwa pembangkang . Mereka hanya mahu politikan isu ini bagi membolehkan berarak seperti Himpunan lalat Hijau .

Yang tak tahannya kini puak cacai PR duk spin kata Nadir Bumi tu selamat tapi yang tak selamatnya sisa bahan buangan pulak dah..Aduhaii lawak babi betul la cacai PR ni dulu kata nadir bumi tu yang tak selamat.La ni duk spin kot lain pulak..Hoi cacai korang taktau ke yang tempat sisa buangan tu dibuat ikut spesifikasi..

Korang tu bukan pakar dalam bidang ni so tak payah la nak tunjuk pandai..Kalau pandai korang taklah jadi cacai PR..PR ni suka cacai yang bodoh boleh kena kencing saja. - Medan Tempur


K7L : penipuan adalah makanan pembangkang..sekian terima kasih..

1 ulasan:

  1. aku bkn nye cerdik sgt..nadir bumi x bahaya..tp aku belajar dlm bidang ni so aku tau la yg sisa nadir bumi tu bahaya..klu ko x de peluang belajar dlm bidang ni, at least buat rujukan kt google ape hasil sisa nadir bumi ni n kesannye.. try amek 1kg sisa nadir bumi tu bwk blk umah ko seminggu ade brani x? ckp jgn berdasarknan mulut, tp pikir guna akal n fakta..aku x sokong PR, tp aku agak risau kesan akan dtg..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk