30/12/2012

Apabila PAS Bekerjasama Dengan Syiah Yang Cerca Umar Al-Khattab Gay?



Lihat sendiri visual melalui video Ustaz Fathul BAri ini baru anda akan tahu betapa teruknya Syiah! Mereka mencerca Khalifah Umar Al-Khattab yang terkenal dengan gelaran Amirul Mukminin dituduh gay.

Itupun puak PAS masih mahu menerima SYIAH dalam PAS. Ini agenda memertabatkan Islam di Malaysia atau mahu melihat Islam tidak wujud lagi di bumi Melayu? Ataupun PAS diupah untuk menyokong Syiah sebab nak tunjuk yang kaki liwat macam Nuar boleh jadi pemimpin?


Apapun jelas di sini, PAS sudah sesat dimana kuasa politik didahulukan kemudian Islam boleh dilacurkan PAS hanya demi sepotong kuasa.

K7L : Gila puak PAS kalau sokong Syiah..

6 ulasan:

  1. Inilah blog paling bodoh di dunia ni ..penulisnye sudah tntu si lahanat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dapat terima kenyataan kew? Kah kah kah. Mesti ko ni yg paling berotak bengap x mau terima kenyataan.

      Delete
    2. Orang bangang ni mana tahu apa itu kenyataan..
      Fitnah dah jadi makanan harian buat dia..

      Delete
  2. Anonymous30 December 2012 15:29

    lain kali sebelum komen, makan ubat dulu bang. tak baguslah kalau orang kata kamu ni tidak waras dan dah hilang akal atau gila. cuba ceritakan berita yang macamana yang kamu sesuai sangat dan blog mana satu yang kamu ingin promosikan.

    ReplyDelete
  3. komen orang bodoh puak syiah ni....terima la kenyataan..syiah tidak dianggap sebagai orang Islam..lagi ka mahu putar belit kenyataan..??? mangkuk..!!

    ReplyDelete
  4. ada nik aziz dgn org pas kisah? asal saja pangkah pas, maka ke syurga la diorang tu. tak kira la lantik anwar jadi pm ke, sokong syiah ke.

    org bn yang buat baik macamanapun kalau pangkah bn pasti masuk neraka nik aziz kata.

    sesat betul, org pas nih.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk