16/12/2012

Harun Din Akan Keluar PAS? - PAS Makin Tertekan!



Berita ini Keris dengar daripada seorang sahabat yang sangat baik dengan kepimpinan PAS. Katanya kemungkinan besar akan ada satu pemimpin PAS akan keluar parti tidak lama lagi. Samada beliau akan menyertai UMNO atau tidak itu tidak dapat dipastikan.

Cuba juga Keris risik-risik siapa orangnya tetapi sahabat Keris tidak mahu dedahkan. Namun dalam kepala Keris hanya 3 orang sahaja dan yang paling nampak menentang Anwar adalah Harun Din. 

Ini berikutan tekanan DAP yang meminta kerusi lebih. PAS dilihat seakan tunduk kepada permintaan mereka. Hallo! Nak bagi DAP kuasa lebih? Mana yang bijak berpolitik tidak akan bersetuju dengan pendirian tersebut.

Mungkin mereka keluar beramai-ramai bersama Ustaz Nasha? Apapun kita tunggu dan lihat.

K7L : Semoga hati mereka terbuka kepada perjuangan Islam, Melayu dan Negara yang sebenar..Hidup UMNO!

8 ulasan:

  1. SESI KELUAR PARTI PALING HAM'PAS' BERAMAI2 TAK LAMA LG BROO HUHUHUHU

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan...
    Mohon Link kan blog http://miazarraannur.blogspot.com/
    di sini.

    Terima kasih dan sangat dihargai.

    ReplyDelete
  3. Doakan sahaja kepada ALLAH, moga moga memberi hidayah kepada mereka yang benar benar mengamal AJARAN ISLAM YANG SEBENAR. Kenapa kah MEREKA BERSEKONGKOL DAN BERSELINGKOH DENGAN PARTI ISLAM YANG LARI JAUH DARI LANDASAN ISLAM YANG SEBENAR. SE JAHIL JAHIL AKU YANG KURANG ILMU TAK MAMPU UNTUK MENYERTAI MEREKA, YANG TERLEBIH ISLAM DARI SLAM SEBENAR>

    ReplyDelete
  4. Ingat haron din tu nk sokong ke parti laknatullah umno bn tu..xpyh mmpi la..

    ReplyDelete
  5. Ingat haron din tu nk sokong ke parti laknatullah umno bn tu..xpyh mmpi la..

    ReplyDelete
  6. Harap lebeh ramai cerdekpandai yang yg simpati kpd bangsa dan agama keluar dri PAS laknatullah!biar yang berkopiah kuning/berjanggut je yg tinggal bersama artis.Perjuangan untuk agama dan bangsa ni bukan lawak bodoh yang sering didendangkan oleh penceramah PAS<ianya memerlukan pemikiran yang rasional,keringat dan air mata.Takbirrrrrrr!

    ReplyDelete
  7. PAS : Parti Ajaran Sesat. degan tema " Sesat Lagi Menyesatkan"....hhaha..insyallah, doa KO kamu tu akan terpalik pada parti kamu semula..!!..

    ReplyDelete
  8. yang paling penting, biarlah semua cina kat Msia ni sokong DAP, tapi kita melayu islam tolong pastikan melayu terus memerintah malaysia ini. dan lagi satu UMNO tolong jgn buat silap yg membolehkan parti tanpa maruah, parti boneka dan parti lahanatullah ultra KIASU di haramkan memerintah msia....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk