27/12/2012

Bagaimana Taikun China Cari Isteri Yang Masih Dara!



Di China terdapat banyak taikun kaya yang terlalu sibuk nak dating akibat bisnes dan terpaksa membeli bini. Terkini 11 orang hartawan berstatus billionaire menawarkan ganjaran Yuan 50 000 kepada agensi perkahwinan yang berjaya mencarikan isteri yang sesuai untuk mereka.

Tidak mengejutkan tawaran ini menyebabkan lebih 2000 wanita berpusu-pusu untuk mencuba nasib menjadi calon isteri kepada billionaires ini. 


Wanita yang menawarkan diri mereka datang bukan sahaja dari China malahan ada yan datang dari Singapura dan Australia. Dari 2000 yang memohon hanya 320 orang diminta menghadiri sesi temu bual bagi mengecilkan selection pool kepada hanya 28 orang.

Mereka ditemurah di Guangzhou

1) Mereka tidak pernah menjalani pembedahan plastik. Seorang doktor akan memeriksa tubuh mereka bagi memastikan mereka ori.

2) Temu ramah berkenenaan tahap pendidikan dan pemahaman seni. Billionaire mahukan bini yang ada status dan bukan bini semata-mata

3) Ujian psikologi.. bagi memastikan calon bini tidak mental

4) Pemeriksaan bintang Astrologi - Kerana billionaire superstitious dan mahukan bini yang sesuai dengan bintang zodiak

5) Saringan akhir dimana calon bini dipasangkan dengan salah seorang dari 11 billionaire.

#Oh dan paling best billionaire ini semua mahukan bakal bini yang masih dara.




K7L : Macam-macam hal..dengan duit sebenarnya bukan boleh beli segalanya..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk