14/12/2012

Syiah Akan Bersatu Dengan Israel Hapuskan Umat Islam?




Kenyataan dari seorang pemimpin syiah lebanon dalam sebuah wawancara yang mendedahkan bagaimana sebenarnya hubungan Hizbullah Syiah di Lebanon dengan Israel, bagaimana sikap mereka terhadapnya.

Apa yang Akan dilakukan Hizbullah dan Syiah jika Al-Assad tumbang?

Syria dan Syiah akan bersiap sedia dari segi persenjataan dan perlengkapan dari luar, tapi esok bila keadaannya akan berbalik,bila mereka pula yang akan diserang, maka kita mempunyai beberapa pilihan, kita boleh berdamai dengan Ahlus Sunnah atau bersekutu dengan Israel.Perkataan Bersekutu Dengan Israel terungkap dari mulut Pengasas Syiah .Apa maknanya ini.(cuba lihat pada minit ke 0:43-1:05)

Pada mereka, puak syiah yang sesat memilih untuk bersekutu dengan Israel untuk membunuh rakyatnya yang berfahaman Ahlus Sunnah lebih baik daripada berdamai dengan Ahlus Sunnah. Adakah pilihan ini yang terbaik? Ternyata mereka ini adalah musuh Islam yang sebenar.

Ini artikel yang keris kongsi daripada Syiah Sesat. Mungkin inilah dia yang dikatakan 'tentera daripada bumi absahan'. Puak syiah memang mahu melihat ASWJ hancur. Mereka menentang Ahli Sunnah Wal Jamaah.


Hati-hati kerana PAS dan PKR sedang disusup masuk oleh beberapa pembawa fahaman Syiah.

K7L : Ada tu terang-terang jadi pemimpin..hancur hancur..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk