29/12/2012

Abby Sahkan Kerajaan PAS Kedah Rampas Tanah Rakyat Langkawi?



Mungkin kerana lidahnya sudah terlalu biasa menabur fitnah dan memburukkan UMNO, sehinggakan dia sendiri tersalah tuduh. Dia nak kata UMNO yang rampas tanah rakyat Langkawi walhal yang menjajah Kedah sekarang adalah PAS.

Kepada Abby, Keris nasihatkan supaya berhentilah berceramah kerana apa yang kamu buat ni bukan tambah pahala tetapi silap-silap boleh tersilap akidah sebab terlalu taksub dengan PAS.

Lebih baik beribadat berbanding berpolitik kerana tak kena langsung gaya Abby untuk buat macam itu. Orang yang tak cukup ilmu di dada bercakap pasal sesuatu yang diluar bidangnya akan menonjolkan kebodohan dirinya sendiri.

K7L : Jangan jadi Syiah ya Abby?..PAS ramai tu syiah..

1 ulasan:

  1. Salam Ostajah Abby. Dulu kau gedik. Sekarang pun gedik. Cuba tgk dirimu dlm video yg dirakam semasa Kau dipentas bersama Ostaz2 PAS yg berjanggut itu. Serlah kegedikkan mu masih ada dan secara tak lansong telah menggoda mereka sehingga jangut mereka terangsang dan menguit guit. Tidak kah Ostazah dan Ostaz sedar bahawa ini haram. Dulu PAS asingkan lelaki/perempuan. Kini boleh duduk sekali sehingga boleh Pandang2 dan Main2 Gerak Badan bersama. Islam PAS sudah berubah Liberal ka??

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk