14/12/2012

Ahli PKR Kuala Langat Dedahkan Rasuah Ahli Majlis Kuala Langat?


Woooooo! Ahli-ahli PKR Cabang Kuala Langat daripada masyarakat kaum India telah membuat laporan salah laku rasuah serta salah guna kuasa seorang bekas Ahli Majlis Kuala Langat yang juga merupakan ahli PKR Cabang Kuala Langat.

Ironinya PKR yang sering menyebut UMNO penuh dengan rasuah kini terkantoi. PKR sendiri dah salah guna kuasa untuk buat duit. Oppssss! Untuk kroni? Mari baca apa laporan yang telah dibuat. 

Klik untuk besarkan imej

Rupanya bukan main banyak kontrak ahli PKR ini dapat. Eh! Inilah bukti pemberian kontrak kepada kroni kan? Masyukkkkkkk! Selain itu ahli PKR Cabang Kuala Langat juga minta yang diadu supaya disiasat.

Klik Untuk besarkan imej

Macam-macam berlaku di Kuala Langat. Dengan MP PKR yang kecoh halau isteri tua sebab dapat isteri muda. Panggil jentera Pakatan untuk kursus PRU13 tapi yang datang cuma beberapa kerat. Masalah perebutan kerusi untuk jadi calon. Dan terbaru masalah salah laku rasuah dan salah guna kuasa,

Inilah PKR yang sebenar? 

K7L : Dah nampak siapa sebenarnya pakatan ni..populis individual..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk