24/12/2012

Kini 'Selangorku Kotor' Kerana Sampah! Mana @Khalid_Ibrahim?



Terlalu kotor! Kalau berjalan satu Selangor anda pasti akan melihat masalah sampah. Ahli Majlis tak buat kerja? Tapi elaun banyak mereka sapu. Buat kerja tak reti?

Inilah keadaan negeri yang diperintah oleh Khalid Ibrahim dan Pakatan. Mereka tak akan memandang isu rakyat sebagai satu kepentingan. Pada mereka yang penting hanyalah kuasa politik semata-mata. Nak buat apa-apa mesti kena politik atau tuduh salah orang lain.

Ini akibat kalau dah jadi kerajaan negeri tapi tak reti buat kerja. Akibta sudah terlalu biasa mencari salah orang lain. Bila dah ada kuasa pun masih lagi nak cari salah orang lain sehingga kerja sendiri mereka tak buat. 

Sekarang sampah, longkang, parit semua kotor dan busuk. Rakyat Selangor nak buat apa? Pakatan kata rizab banyak di Selangor tapi kenapa Selangoku dah jadi SelangorKotor?



K7L : Sebab itu masa mengundi kena pilih yang buat kerja,,bukan yang pandai cakap aje..

1 ulasan:

  1. Bandar Baru Bangi pun banyak sampah dan iklan harammm..apa laaa.. PRU 13 TUKAR balik....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk