13/12/2012

Perbezaan Ahli UMNO dan Ahli PAS Yang Pergi Ke GAZA!


Nak dijadikan kisah puak-puak PAS sibuk kata bendera PAS dikirbarkan oleh orang Palestin. Walhal nama yang mereka sebut-sebut di sana adalah PM dan Tun Mahathir. Mungkin rang PAS kena tahu yang Syria adalah syiah dan Mat Sabu yang sokong dorang.

Pergi periksa betul-betul. Syiah tak kisah malah nak bunuh Ahli Sunnah Wal Jamaah. DI Palestin suma ASWJ. Fikirlah...


Kibar bendera sendiri, amik video, sebarkan dan kata... "weh, ko tengok orang gaza pun kibar bendera kami"... saje aku rahsiakan gambar ni, tengoklah fb2 mereka... epic failed...

Taksub, tak hairan, pegi Makkah pun sibuk berpolitik kepartian. Bawa bendera Malaysia cukuplah.. silaturrahim dan kasih sayang Muslim antara 2 negara kian mengukuh. Alhamdulillah.

Kerajaan Malaysia menghulur pelbagai sumbangan kewangan, tenaga dan diplomatik, tak pernah taksub promote bendera BN di Palestin, namun pemimpin Hamas dan Fatah mengetahui dan menghargai dengan menyertai Perhimpunan Agung UMNO sebagai tulang belakang segala bantuan, tapi pemimpin pakatan sibuk pergi sana bawa bendera parti, kibar sendiri dan ambil video, orang Gaza pun pelik, ntah hapa-hapa..

Syok sendiri jer lebih..1Malaysia Tolak Fitnah!! 
- FB Tok Guru.

K7L : Rakyat tahu yang PAS kini hanya populis..bukan lagi pejuang Islam seperti yang dihebohkan..

2 ulasan:

  1. SALAM PERJUANGAN

    Pohon dipautkan http://mrmontero.blogspot.com dalam blog tuan

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Dah desperate la tu.

    Undi PAS = Undi DAP

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk