31/12/2012

Kantoi Lagi Mogok Lapar Tapi Makan! Haha! #MogokYangYok


Alamak! Mogok Lapar anti #Lynas dah jadi Mogok Nasi Bungkus! Kih Kih Kih. Ini semua dusta semata-mata. Nampak sangat semua yang datang ini dibayar sebenarnya. Mogok tapi makan menunjukkan mereka hanya mahu simpati dan publisiti.

Mereka sebenarnya dalam usaha untuk menipu rakyat. Tapi kantoi pulak makan ketika Majlis Mogok lapar diadakan. Rakyat Malaysia harus sedar bahawa puak-puak ini memang penipu. Ini baru mogok lapar tapi makan, tak campur apa yang mereka cakap lagi tentang #Lynas, dah tentu semuanya bohong.




Siap ada bekalan air lagi untuk peserta Majlis Mogok Lapar. Agak-agak siapa yang sponsor? Puak yahudi atau NED? Bak kata pepatah baru - Sepandai-pandai barua berlapar akhirnya kantoi makan jua.


K7L : Inilah mereka yang jadi barua pembangkang..sekumpulan pembohong..

2 ulasan:

  1. Lepastu buang sampah dekat dataran terang-terangan..kesian pakcik dgn makcik tukang sapu sampah tu..gaji dah la 450 sebulan..pastu jadi macai2 ni buat sampah…sialnya cina…

    ReplyDelete
  2. pihak berkuasa TIDOR KE?X ada ke undang2 yg boleh di guna pakai utk menghalang aktiviti yg memalukan NEGARA?oopsss lupa Malaysia Boleh...jadi semua boleh buat apa yg nak di buat...letih lah!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk