25/12/2012

Kesan Amanat Haji Hadi Yang Tidak Mahu Ditarik Semula! #PASesat



Inilah kesan-kesan yang diterima oleh masyarakat Islam di Malaysia setelah Amanat Hj Hadi dihamburkan dahulu. Sebab itu dia perlu menarik balik kenyataan tersebut. Kesannya melarat sehingga ke hari ini. 

Sembahyang dua imam, sembahyang lain-lain surau, yang itu surau UMNO yang ini surau PAS, cerai sebab masuk Puteri UMNO pun ada sebenarnya. Subhanallah. Islam ini kuat jika bersatu, lemah jika alpa dan terhasut.


Kalau tuan-tuan nak tahu tentang amanat tersebut dan ulasan oleh ahli PAS sendiri, Keris cadangkan cari buku 'Kafirkah Aku'. Memang ternyata ulasannya memberitahu bahawa kini PAS dalam bahaya. Siapa nak selamatkan PAS?


K7L : Syiah ada dalam PAS..memang hancurlah..

1 ulasan:

  1. apa lagi.... SENJATA UNTUK MEMBURU PELANDOK DAH MAKAN TUAN LA TU. BARU SKRG SEDAR BILA DAH TUA KANN???? MASA MUDA2 DULU BUKAN MAIN LAGI LIGAT BERCAKAP. KORANG ORG AGAMA KE ORG BIASA YG SUKA MINUM,PEGI LEPAK KELAB KE SAMA JER, MASA MUDA2 LIGAT DAH TUA BARU SEDAR DAN TAK BUAT LAGI KANN??? NATE MUNGGGG !!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk